Известие

Collapse
No announcement yet.

да се прави ли основен ремонт?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • да се прави ли основен ремонт?

    Извинете ако темата не е на мястото си, но съм нов във форума и още не съм добре запознат.
    Та на въпроса, благодарен съм предварително за изразеното от вас мнение.
    Имам алфа 146 1.7 боксер 1996 година от февруари тази година. Сменях й стартер и ремъци. след това през лятото не правеше никакъв проблем, освен че загряваше понякога. знаех че има някакъв проблем с това, но като загрее малко пускам да духа топло в колата 10мин и всичко се нормализира, и реших че след като идва зима нещата не са толкова спешни. преди месец й сложих и газов инжекцион, но вчера както си карах водната помпа изгърмя, повреди ремъците, а те и ангранажния, който от своя страна и клапаните по двигателя.. двигателят сега е мъртвец и му трябва поправка за 1000лв някъде.
    обмислях вариант да я разпродавам на части, но по нея съм набил твърде много за нови джаджи като газовата на 3000км, парктроник, радио, чисто нови зимни гуми, аларма, нови емблеми, всичко ново работещо идеално което ще го продам на половин цена, а сърце не ми дава..
    мислех и да взема двигател втора употреба, намерих същия за 500, но със слагането му и слагането на нови ремъци към него цената пак отива към 1000. с разликата че този двигател няма да знам нищо за него, а ако дам 1000 за поправка на моя поне ще знам че е обслужен току що и е чук.
    вие как бихте ме посъветвали?

  • #2
    Ако трябва да избирам за какво да дам 1000 лв - за ремонт на моя двигател или за покупката на друг в незнайно състояние, бих избрал първото.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      и аз това мисля че е по-разумното, и надявам се най-вероятно майсторът ще ми даде няква гаранция за частите, с които оправя двигателя. той е съвестен и си разбира от работата, работил е по алфата ми и преди и съм доволен от него.

      Comment


      • #4
        ако нямаш майстор за който да си сигурен че е професионалист и си разбира от работата (защото едно е да сменяш масло и ремъци друго е да отвориш двигател и да му правиш основен) задължително отиди в някой от клубните сервизи за да ти е мирна главата!!! има тема погледни я не експериментирай с майстори.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

        Comment


        • #5
          Повечето майстори дават гаранция до изхода на гаража. А дали ще е по добре-да ревизираш твоя. То е ясно при положение че от др страна ще имаш двигател който не знаеш нищо за него + още един който е за скраб. Определено поправката на твоя ще ти е по-добрият вариант.
          Другия вариянт е да я продадеш на скраб +тези 1000лв. и да си купиш 155 8в
          155 1.8 8v SUPER MY95

          Comment


          • #6
            хаха, еми мерси за съветите, на този майстор му имам доверие. за тези които са от софия ще кажа че се намира на константин величков до спирката на трамваите приблизително. и истината си е че си обичам тази алфа конкретно, все пак е първа кола, и като цяло да караш алфа чувството си е особено и не ми се иска да я заменям с друга марка засега. но какво ли ви обяснявам на вас, вие най-добре знаете за какво говоря ;d

            Comment


            • #7
              На Коцето колега, има доста сервизи
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #8
                Ремонтирай си твоя и не му мисли!
                Винаги е по-добре да си ремонтираш своя мотор, ако става , за ремонт, отколкото да вземеш нещо, дето не знаеш какво е.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  нещо те мятат по върбите с цените. първо се свалят главите на твоя, вижда се какви са пораженията и се пресмята кое е по-изгодно. ремонт или нов употребяван двг. употребяван е ~300лв, пълното обслужване и монтаж и труд да ти стъпят още 300 примерно.
                  а части има за тия двигатели и не са скъпи.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    ремонтирай и не се замисляй и аз набих преди години 1700 в моя мотор и вече 4-та година не е мръднал мотора а понякога си я понатискам
                    sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                    Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                    Comment


                    • #11
                      еми да, ей сега отивам до майстора и ще си говорим подробно(а не по телефона) какво точно е състоянието на колата, да я видя и да говорим за конкретна сума.

                      Comment


                      • #12
                        не стана работата с основния ремонт, и радиаторите се бяха развалили и въобще работата отиваше на около 2000лв и се отказах. сега мисля да взема 156 16v или 147 пак 1.6 t-spark. 156 е от 1999г. 147 е от 2001. няма да питам коя е по-добрата защото е ясно че е 147 в случая, въпросът ми е до каква степен е по-добра, смисъл като цяло аз нищо особено не искам от колата ми, искам да е здрава и да върви.
                        и коя от двете бихте ме посъветвали да взема при моя случай..?
                        и коя от двете по-скоро ще върви по лесно с газовия инжекцион?
                        Last edited by mrblackstar; d.m.y г., 18:00.

                        Comment


                        • #13
                          ми те само тенекиите им различни. нито една от 2-те.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mrblackstar Покажи съобщение
                            , смисъл като цяло аз нищо особено не искам от колата ми, искам да е здрава и да върви.
                            неможе да искаш само тези прости неща от една алфа, алфата ти дава много повече
                            няма значение каква ще вземеш, филма винаги почва отначало

                            Comment


                            • #15
                              Явно е време да смениш сервиза. не мога да разбера, как така един ремонт на няколко клапана стана 1000 лева. за 300-400 можеш да си вземеш направо цял мотор.
                              Второ, как така се "развалиха" радиаторите
                              И какви са тия радиатори, дето струват 1000 лева.
                              Някой те работи!
                              Ако ти предложат и да я вземат за скрап, да знаеш, че някой е хвърлил око на колицата ти!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X